تون و جزین سرزمین نیاکان

خاطرات نیاکان
تون و جزین سرزمین نیاکان

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست ...

بایگانی

آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

۰

دبستان تا خانه ... محله ی ( کرگوو )

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

محله کرگوو ۰۰۰ ازدبستان همت  که (که سال های اول ودوم را آنجا تحصیل می کردم )  خارج میشدم سمت راست تکیه عنبری یا (محله ی کرگوو )     بود وسمت چپ  که طرف قبله بود به سمت مسجد کوشک میرفت روبروی در ب دبستان هم گود خمیری بود که درباره ی آن سخن گفته شد  و من بیشتر به سمت چپ ومسجد کوشک می رفتم حدود پانصد متر  که به طرف قبله به محلی میرسیدم که سمت چپ دروازه قاین بود ودرچند قدم آنطرفتر  آب انبار بزرگ مسجد کوشک هنوز که هنوز است برپای ایستاده است و هنوز نفس می کشند ومن از اینجا باید به طرف راست می رفتم  ویک کوچه ی بزرگ و وسیع را طی می کردم تا مسیر خانه را طی کنم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۲
سیدمحمود بخشایش